Dedicat a les joves generacions de mestres que arriben amb força i "malgrat la boira" segueixen caminant vers el meravellós projecte d'educar.

diumenge, 9 de desembre del 2012

PREMI DARDOS

Quan Fer de Mestres iniciava el seu camí, inesperadament, va rebre d’Idees Magistrals els seu primer “premi”. Aquell dia, l’emoció va ser desbordant perquè, en no tenir quasi comentaris a les entrades, pensava que estava fent una tasca anònima.
Després va arribar el Premi Liebster blog, molt important per aquest bloc, ja que en venir d’uns blocs molt visitats diàriament, la difusió de Fer de Mestres va augmentar i, en poc temps, es va fer una mica més conegut.


L'origen d’aquest premi és desconegut, però s'han trobat les primeres mencions tant a Portugal com a Brasil.
És atorgat en reconeixement a la creativitat, l'esforç i la dedicació que hi posem en escriure els nostres blocs. També vol afavorir el valor del reconeixement i l’amistat entre blocaires.
Les condicions en rebre’l són:
·       Incloure la imatge del Premi Dardos.
·       Esmentar el bloc o blocs que l’han atorgat i fer-hi un enllaç.
·       Repartir-lo a 15 blocs, els quals es considera que reuneixen les característiques esmentades anteriorment, comunicar-lis i enllaçar-s’hi.
Estic molt agraïda a aquests blocs amics que han pensat en Fer de Mestres perquè són blocs on emmirallar-s’hi.
Sé que els hauria de retornar el premi; ja que, són creatius, s’esforcen per fer-ho cada dia millor i amb la seva dedicació ho aconsegueixen!
Però aquest premi que he de repartir, com un dia em va passar a mi, voldria que servís per fer difusió dels diferents blocs que formen part del meu dia a dia i que, tot i la seva qualitat són menys coneguts.
Segur que els meus blocs amics ho entendran!
Probablement seré injusta, em deixo molts blocs fora de la llista, però únicament el puc repartir a quinze!
La llista, per ordre alfabètic, dels blocs que reben el Premi Dardos des de Fer de Mestres són:
13.  Petit món 

Enhorabona a tohom!!!

25 comentaris:

  1. Hola Carme:
    Moltes gràcies per otorgar-me el premi. Fa il.lusió saber que hi han companyes que dediquen estonetes a llegir el que deixes escrit, i tal com tu dius no es queda en una tasca anònima.

    Una abraçada

    Pepi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan faig una entrada a Fer de Mestres, sempre penso que si li ha servit a una única persona ja haurà valgut la pena la feina.
      Les teves entrades serveixen a moltes més!!!
      Petons

      Elimina
  2. Gràcies Carme per a donar a conèixer aquests blocs.
    Alguns ja els coneixia però d'altres no, ara en faré una ullada que de ben segur són uns blocs ben interessants.
    Que passis una bona setmana !!!!
    Petonets guapa !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res, de res!
      Pensava que era una oportunitat per fer-ne difusió i així nosaltres poder gaudir-ne.
      Petonassos

      Elimina
  3. Moltes gràcies Carme!!!!

    Quina il.lusió ser un d'aquests 15 blogs...!

    Me'ls miraré tots!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que t'hagi fet il·lusió!
      A la llista hi ha una mica de tot, perquè m'agrada cuinar, fer manualitats, sóc crítica amb els valors que imperen a la societat i busco alternatives, cantar em diverteix...

      Elimina
  4. Moltes gràcies Carme!
    He de reconèixer que en fa moltíssima il·lusió i més ara que no puc dedicar-li al bloc tot el temps que es mereix.

    De tot cor, moltes gràcies!
    Ade

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja sabem que un bloc porta molta feina, no et preocupis si no el pots actualitzar tan sovint com abans perquè "De què fa gust la lluna?" ja té moltes entrades interessants per anar llegint.
      Besets

      Elimina
  5. Carme t'has oblidat de mi, jo també té donat el Premi Dardos!!!!!!!!! jejejeje

    Fins aviat, m'agraden molt les teves entrades!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdona, Ana!
      Quan ho vaig descobrir en el teu bloc ja havia fet l'entrada i vaig oblidar rectificar-ho. Ho faig ara mateix!!!
      Petonets afligits

      Elimina
  6. Hola Carme!!

    Moltíssimes gràcies pel teu reconeixement i haver pensat en el meu bloc! M'ha fet molta il·lusió i m'ha omplert d'energia per continuar escrivint ja que, a vegades, la vida pràctica impera i costa trobar temps per publicar les nostres reflexions!
    Em passejaré també pels blocs que ens recomanes i segur que n'aprendré molt!
    Gràcies de nou!

    ResponElimina
  7. Gràcies per la menció Carme. Genial aquest recull de blocs que ens has adjuntat, ara tinc feina! Segur que són tots magnífics. Gràcies de nou. Molts petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joel, saps que valoro molt la tasca que fas en el teu bloc Educació i les TIC i que és un referent per a molts blocaires!
      Gràcies per la teva companyia en aquest camí i ara, tímidament, li toca a Fer de Mestres acompanyar-ne a d'altres.
      Petonassos

      Elimina
  8. Gràcies per haver-me donat aquest premi!
    Seguiré visitant aquest fantàstic blog, Fer de mestres, que m'omple d'idees noves cada dia.

    Besades,
    Caterina

    ResponElimina
    Respostes
    1. També te'l mereixes!
      http://somriuresicolors.blogspot.com.es/2012/12/premi-dardos.html

      Elimina
    2. Moltes gràcies, Caterina!!!
      Ens seguim!
      Besets

      Elimina
  9. Hola Carme!
    En primer donar-te les gràcies per concedir el Premi Dardos al meu humil bloc "Petit món", és el primer premi que he rebut en tots els àmbits.
    I en segon lloc disculpar-me per haver tardat en respondre't, els darrers dies he estat una mica "espatlladeta" i no ho he pogut fer.
    Mil gràcies!!!
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna,
      m'alegra poder ajudar a difondre els blocs que inicien el camí amb tant d'entusiasme com el teu. Endavant!!!
      Muac's

      Elimina
  10. Hola guapa si passes pel bloc hi trobaràs un regalet ben especial !!!!
    Espero que t'agradi !!!!
    Petonets !!!!

    ResponElimina
  11. Hola Carme, estic emocionat! Ara mateix he oboert el bloc i he vist el teu regal. He fet tota la setmana a l'hospital. No estic malalt, no. Es que ha nascut la meva primera filla, es diu Nura. Moltíssimes gràcies. Me fa molta il·lusió ... No tenc paraules.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moooooooooooltes felicitats!!!
      Ser pare o mare és una experiència meravellosa. Gaudeix-la amb intensitat perquè creixent en una volada.
      Una besada per a tots tres!!!

      Elimina
  12. Hola Carme,
    ui he estat molt desconectada del blog,i no he vis el comentari d'aquest premi fins ara que volia penjar les meves manualitats de Nadal.
    Moltes gràcies per pensar en mi i que t'agradi el meu blog.

    Bon Nadal i un any ple de creacions !!!

    Lurdes

    ResponElimina